Stabilita plavidla
metacentrická výška - Vzdálenost metacentra od těžiště (hmotnosti) plavidla. Metacentrická výška charakterizuje stabilitu plavidla. Pod metacentrickou výškou se rozumí obvykle počáteční příčná metacentrická výška, která se zjišťuje při velmi malých výchylkách plavidla a je vztažena k jeho náklonu, tj. k výchylce plavidla kolem jeho podélné osy.Více na http://www.cfdmarine.com/dokument2.pdf
Vybavení plavidla
kotvy, signální světla, nádrže (tanky na pitnou vodu, WC..) - lze umístit mezi lodní žebra, pumpa, pultr (vázání lodi), generátor (elektrika) ....Více na http://www.vetus.nl/en/index.php
Pohyb divadla: z důvodu natáčení lodi sou potřeba 4 kotvy (2 vpředu, 2 vzadu) nebo 2 kotvy a dokormidlovávací zařízení. Proto navrhuji 2 kotvy na zádi a dokormidlovávací zařízení v technické místnosti. Pro tlačení plavidla remorkérem musí mít plavidlo plochou záď, což by mi "kazilo" tvar objektu, proto mi bylo doporučeno umístit do strojovny i motor (dokormidlovávací zařízení také potřebuje motor). Proto bude divadlo schopné se samostatně pohybovat - pro popojíždění po Praze stačí motor o výkonu 250 kW (např. motor Honda Marine). Strojovna bude umístěna na zádi a bude odizolována proti hluku.
+ vnější a vnitřní plášť, pro vnitřní plášť je možné použít např: desky Grenamat A, která se používá k ochraně lodních konstrukcí před požárem, ke stavbě lodních příček, stěn, stropů, interiérových prvků a nábytku.
Více na http://www.grena.cz/index.php?I=A27
Žádné komentáře:
Okomentovat